Na rynku samochodów elektrycznych rozpoczyna działalność nowy gracz – MAXUS, z bardzo ambitnymi planami. W ofercie ma elektryczne samochody dostawcze i klasy SUV. Samochody MAXUSA korzystają z ogromnego doświadczenia chińskiego koncernu SAIC będącego partnerem największego na świecie producenta baterii do samochodów elektrycznych CATL (Contemporary Amperex Technology Ltd). Zapewnia to jakość i gwarantuje dostawę baterii w przyszłości. Importerem aut jest RSA – firma założona w 1936 roku z siedzibą w Drammen w Norwegii. Firma ma olbrzymie doświadczenie w branży motoryzacyjnej i ponad 10-letnie z markami elektrycznymi. - Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie, ale auta dostawcze dostępne obecnie na rynku są drogie i mają ograniczony zasięg - mówi Yaroslav Gural, menager do spraw rozwoju MAXUS w Polsce. I dodaje: - A MAXUS wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Yaroslav Gural pracuje dla RSA, a jednocześnie zajmuje się rozwojem strategii ogólnoeuropejskiej dla BYD, chińskiego przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej, które jest numerem 1 w Chinach a do 2018 roku było numerem jeden wśród producentów aut elektrycznych na świecie. W Polsce Yaroslav Gural odpowiedzialny będzie za rozwój marki MAXUS. Na polskim rynku sprzedawane będą trzy modele MAXUSA. Auto dostawcze e-Delver 3, które z dopłatą w ramach programu „Mój elektryk” dostępne będzie w cenie korzystniejszej niż tradycyjny diesel. e-Deliver 3 może się pochwalić zasięgiem do 350 km na jednym ładowaniu. Objętość „paki”, w zależności od wersji, to nawet 6,3 m³, a ładowność wynosi ponad 1000 kg. To auto sprawdzi się w każdej firmie dostawczej, ale też w firmach rodzinnych a nawet niewielkich usługowych działalnościach gospodarczych. Kolejnym modelem w ofercie jest e-Deliver 9. Zasięg auta wynosi do 300 km na jednym ładowaniu. Jak wskazuje nazwa MAXUS, e-Deliver 9 zapewnia max ładowania i max zasięgu w każdym z modeli. Duże międzynarodowe koncerny dostawcze już zdecydowały, że diesle będą wymieniane na auta elektryczne. Dla nich MAXUS przygotował specjalne rozwiązania dzięki którym e-Deliver 9 można dostosować do każdego biznesu bo dostępny jest w 20 różnych wariantach. MAXUS oferuje również auta osobowe: SUV Euniq 6 jest najlepszy w swojej klasie. Zapewnia max komfortu, max przestrzeni i max ładowności bagażnika. Jednym słowem max auta elektrycznego jakie można dostać w tej cenie. Auta MAXUS mają nie tylko duży zasięg, ale i bogate wyposażenie. Imponująca jest gwarancja - wynosi ona 5 lat na auto i 8 lat na baterię, z limitem przebiegu 160 000 km. Klienci mogą być zatem pewni jakości. - Rynek aut elektrycznych i jego rozwój w Europie śledzę już od siedmiu lat. Przewiduję, że dzięki rządowemu programowi „Mój elektryk” nastąpi szybki rozwój i kolejne marki będą zainteresowane sprzedażą aut elektrycznych w Polsce. Pomoże w tym również przygotowywany rozwój szybkiej sieci ładowania aut - mówi Yaroslav Gural. W najbliższych dniach MAXUS ogłosi cennik i zacznie przyjmować zamówienia. Co ważne, rozpocznie też natychmiastowe dostawy – ma tysiące aut na magazynie w Europie, gotowych do transportu do Polski. Zapraszamy wszystkich na stronę internetową maxuspolska.pl i do współpracy.

Na rynku samochodów elektrycznych rozpoczyna działalność nowy gracz – MAXUS, z bardzo ambitnymi planami. W ofercie ma elektryczne samochody dostawcze i klasy SUV.
Samochody MAXUSA korzystają z ogromnego doświadczenia chińskiego koncernu SAIC będącego partnerem największego na świecie producenta baterii do samochodów elektrycznych CATL (Contemporary Amperex Technology Ltd). Zapewnia to jakość i gwarantuje dostawę baterii w przyszłości. Importerem aut jest RSA – firma założona w 1936 roku z siedzibą w Drammen w Norwegii. Firma ma olbrzymie doświadczenie w branży motoryzacyjnej i ponad 10-letnie z markami elektrycznymi.

- Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie, ale auta dostawcze dostępne obecnie na rynku są drogie i mają ograniczony zasięg - mówi Yaroslav Gural, menager do spraw rozwoju MAXUS w Polsce. I dodaje: - A MAXUS wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów.
Yaroslav Gural pracuje dla RSA, a jednocześnie zajmuje się rozwojem strategii ogólnoeuropejskiej dla BYD, chińskiego przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej, które jest numerem 1 w Chinach a do 2018 roku było numerem jeden wśród producentów aut elektrycznych na świecie. W Polsce Yaroslav Gural odpowiedzialny będzie za rozwój marki MAXUS.
Na polskim rynku sprzedawane będą trzy modele MAXUSA.

Auto dostawcze e-Delver 3, które z dopłatą w ramach programu „Mój elektryk” dostępne będzie w cenie korzystniejszej niż tradycyjny diesel. e-Deliver 3 może się pochwalić zasięgiem do 350 km na jednym ładowaniu. Objętość „paki”, w zależności od wersji, to nawet 6,3 m³, a ładowność wynosi ponad 1000 kg. To auto sprawdzi się w każdej firmie dostawczej, ale też w firmach rodzinnych a nawet niewielkich usługowych działalnościach gospodarczych.
Kolejnym modelem w ofercie jest e-Deliver 9. Zasięg auta wynosi do 300 km na jednym ładowaniu. Jak wskazuje nazwa MAXUS, e-Deliver 9 zapewnia max ładowania i max zasięgu w każdym z modeli. Duże międzynarodowe koncerny dostawcze już zdecydowały, że diesle będą wymieniane na auta elektryczne. Dla nich MAXUS przygotował specjalne rozwiązania dzięki którym e-Deliver 9 można dostosować do każdego biznesu bo dostępny jest w 20 różnych wariantach.

MAXUS oferuje również auta osobowe: SUV Euniq 6 jest najlepszy w swojej klasie. Zapewnia max komfortu, max przestrzeni i max ładowności bagażnika. Jednym słowem max auta elektrycznego jakie można dostać w tej cenie.
Auta MAXUS mają nie tylko duży zasięg, ale i bogate wyposażenie. Imponująca jest gwarancja - wynosi ona 5 lat na auto i 8 lat na baterię, z limitem przebiegu 160 000 km. Klienci mogą być zatem pewni jakości.

- Rynek aut elektrycznych i jego rozwój w Europie śledzę już od siedmiu lat. Przewiduję, że dzięki rządowemu programowi „Mój elektryk” nastąpi szybki rozwój i kolejne marki będą zainteresowane sprzedażą aut elektrycznych w Polsce. Pomoże w tym również przygotowywany rozwój szybkiej sieci ładowania aut - mówi Yaroslav Gural.
W najbliższych dniach MAXUS ogłosi cennik i zacznie przyjmować zamówienia. Co ważne, rozpocznie też natychmiastowe dostawy – ma tysiące aut na magazynie w Europie, gotowych do transportu do Polski.
Zapraszamy wszystkich na stronę internetową maxuspolska.pl i do współpracy.