RSA Polska, importer marki Maxus, zaprezentował pełną gamę modeli na swoich pierwszych targach motoryzacyjnych w Polsce. Na ekspozycji o powierzchni 400 metrów kwadratowych stanęły wszystkie modele z oferty, a także dwie gotowe już zabudowy największego modelu dostawczego e-Deliver 9: izotermiczna i kontenerowa. Maxus, nowa marka na polskim rynku, wzbudziła ogromne zainteresowanie zarówno wśród przedstawicieli mediów jak i zwiedzających. Zgodnie z informacją organizatora w ciągu czterech dni imprezę targową odwiedziło 96 000 osób. Maxus to nowa marka w Polsce, ale dobrze znana w Azji. W 2021 roku sprzedała w Chinach blisko 6 milionów aut elektrycznych. W Europie jest obecna już na kilku rynkach. Od tego roku funkcjonuje oficjalne przedstawicielstwo nad Wisłą, gdzie potencjał rozwoju elektromobilności jest bardzo wysoki. W Polsce oferta Maxus obejmuje cztery ważne segmenty. Ma ofertę dopasowaną zarówno dla klienta indywidualnego, jak i przedsiębiorcy. Zdjęcia: KLIKNIJ TUTAJ

RSA Polska, importer marki Maxus, zaprezentował pełną gamę modeli na swoich pierwszych targach motoryzacyjnych w Polsce. Na ekspozycji o powierzchni 400 metrów kwadratowych stanęły wszystkie modele z oferty, a także dwie gotowe już zabudowy największego modelu dostawczego e-Deliver 9: izotermiczna i kontenerowa.   

Maxus, nowa marka na polskim rynku, wzbudziła ogromne zainteresowanie zarówno wśród przedstawicieli mediów jak i zwiedzających. Zgodnie z informacją organizatora w ciągu czterech dni imprezę targową odwiedziło 96 000 osób. 

Maxus to nowa marka w Polsce, ale dobrze znana w Azji. W 2021 roku sprzedała w Chinach blisko 6 milionów aut elektrycznych. W Europie jest obecna już na kilku rynkach. Od tego roku funkcjonuje oficjalne przedstawicielstwo nad Wisłą, gdzie potencjał rozwoju elektromobilności jest bardzo wysoki.  

W Polsce oferta Maxus obejmuje cztery ważne segmenty. Ma ofertę dopasowaną zarówno dla klienta indywidualnego, jak i przedsiębiorcy. 

Zdjęcia: KLIKNIJ TUTAJ