Komunikat prasowy

Bogato wyposażony van średniej wielkości za 103 900 zł już w Polsce: Maxus Deliver 7 trafia do pierwszych klientów

Deliver 7 stanowi nowy rozdział w historii Maxusa na polskim rynku. Z bardzo bogatym wyposażeniem standardowym, oszczędnym silnikiem wysokoprężnym i promocyjną ceną, zapewnia on marce mocne wejście do jednego z najpopularniejszych segmentów na polskim rynku samochodów dostawczych. O jego cechach można się już przekonać osobiście: pierwsze egzemplarze dotarły do polskich dealerów marki.
Maxus Deliver 7 to nowa pozycja w konkurencyjnym segmencie samochodów dostawczych średniej wielkości z silnikami spalinowymi. Napędza go cechujący się wysoką trwałością i wydajnością (średnie zużycie 7,9 l/100 km w cyklu mieszanym wg normy WLTP) dwulitrowy silnik wysokoprężny, który przekazuje 150 KM i 375 Nm na oś przednią.
Efektywność Deliver 7 w pracy zwiększają duże możliwości przewozowe, określone przez maksymalną ładowność 1220 kg i dużą przestrzeń ładunkową 7,2 m³ (wymiary 2913 x 1800 x 1428 mm). Funkcjonalność dodatkowo zwiększa możliwość ciągnięcia przyczep o masie do 2 ton.
Wyróżniającą cechą Deliver 7 jest stosunek jakości do ceny. Model debiutuje na polskim rynku z katalogową wartością 125 900 zł netto, która obecnie została obniżona przez krajowego importera marki Maxus, RSA Polska, do 103 900 zł netto.
Za tę cenę klienci zyskują samochód o wymiarach zewnętrznych 5,4 x 2 x 2 m, którego trzyosobowa kabina już w standardzie jest wyposażony w wiele systemów wspomagających bezpieczeństwo i komfort w codziennej eksploatacji: podgrzewanie foteli, lusterek bocznych i przedniej szyby, drzwi przesuwne po prawej i lewej stronie, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamerę 360°, 6 poduszek powietrznych i pakiet systemów asystujących w prowadzeniu.
Wysokie kompetencje Maxusa w zakresie nowych technologii są szczególnie widoczne na polu systemów multimedialnych. Deliver 7 wyposażony jest standardowo w ekran centralny 12,3”, który zapewnia dostęp do bezprzewodowych połączeń Apple CarPlay i Android Auto, Bluetootha, radia DAB oraz gniazd USB i USB-C.
Maxus na polskim rynku w 2025 r.: ofensywa silników wysokoprężne i napędów 4x4 Deliver 7 stanowi ważne wzmocnienie gamy Maxusa na polskim rynku obok elektrycznego odpowiednika e-Deliver 7, który zadebiutował już w czerwcu 2024 r. Obecny na polskim rynku od 2022 r. producent od momentu debiutu budował pozycję lidera w segmencie samochodów użytkowych z napędem elektrycznym. W tym roku przechodzi do ofensywy na polu modeli z silnikami spalinowymi.Po udanej premierze vana e-Deliver 5 w marcu, który jest już dostępny w ofercie polskiego importera, gamę uzupełnia spalinowy Deliver 7. Jeszcze w pierwszej połowie roku Maxus zaprezentuje swój najbardziej spektakularny model na ten sezon – e-Terron 9, pierwszy elektryczny pick-up z napędem na cztery koła na rynku Unii Europejskiej. Ten wszechstronny pojazd uzupełni ofertę marki, odpowiadając zarówno na potrzeby przedsiębiorców, jak i klientów indywidualnych szukających pojazdu do celów rekreacyjnych. Przed końcem roku do sprzedaży trafi również wersja z silnikiem wysokoprężnym, bliźniaczy Terron 9. Dystrybutor marki Maxus aktywnie poszukuje partnerów biznesowych na terenie całego krajuW ramach szeroko zakrojonego planu ekspansji na 2025 r. polski importer marki Maxus dokonuje również głębokich zmian w sieci dealerskiej.
- Jesteśmy obecnie w momencie, który zdefiniuje naszą obecność i działanie na polskim rynku na wiele kolejnych lat. Tę pozycję chcemy budować z topowymi partnerami na terenie całej Polski. Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy chcą być częścią tego sukcesu. Planujemy utworzenie nowych punktów marki zarówno w największych polskich miastach, jak Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Gdyni czy Szczecinie, ale również w Zielonej Górze, Olsztynie, jak też Elblągu - oznajmia dyrektor marki na polskim rynku.
29 April 2025 at 07:00

Zapisz się do naszego newslettera!

Otrzymuj najnowsze wiadomości od Maxus