Oferowane w Polsce wersje przebudowywane są we współpracy z lokalnymi partnerami a konwersje zaprojektowane są w oparciu o solidne i lekkie materiały, aby zoptymalizować ładowność pojazdu.
W pełni elektryczncy e-Deliver 9 jest bardzo elastyczną platformą i oferowany z różnymi specjalnymi adaptacjami, zarówno z skrzyniowymi i kontenerowymi
Oferowane w Polsce wersje przebudowywane są we współpracy z lokalnymi partnerami a konwersje zaprojektowane są w oparciu o solidne i lekkie materiały, aby zoptymalizować ładowność pojazdu.
e-Deliver 9 jest oferowany z zabudowami kontenerowymi. Konstrukcja są lekka i solidne aby zoptymalizować ładowność.
e-Deliver 9 jest oferowany z zabudowami skrzyniowymi. Maxus oferuje niezwykłą ilość modyfikacji i konwersji.
Chłodzenie do 0 stopni C. Laminat z którego wykonana jest zabudowa posiada polskie świadectwo Państwowego Zakładu Higieny oraz wykonana jest wg obowiązującej normy AT w EU.
Wyposażenie standardowe:
Zabudowa izotermiczna, aluminium na ścianie. Grubość izolacji: 8 cm (styroform)
Rodzaj podłogi: wylewka epoksydowa chropowata
Agregat: Zanotti SFZ008 (pod podłogowy elektryczny)
Sterowanie agregatem w kabinie przy słupku A z lewej strony
Drzwi boczne: funkcjonalne (lewe i prawe)
Oświetlenie: Lampka hermetyczna
e-Deliver 9 z zabudową kontenerową.
Konstrukcja są lekka i solidna aby zoptymalizować ładowność.
Dostępny w trzech wielkościach:
Długość 3800 mm (7 europalet)**
Długość 4300 mm (8 europalet)
Długość 4500 mm (9 europalet)
Opis wyposażenia standardowego:
Konstrukcja samonośna, ściany wykonane z płyt warstwowych o grubości 24 mm
Sufit wykonany z panelu półprzeźroczystego wspartego na poprzeczkach aluminiowych
Podłoga z wodoodpornej sklejki drewnianej 15 mm na poprzeczkach aluminiowych
Narożnik podłoga-ściana z cokołem wzmacniającym o wysokości 150 mm
Wzdłużna rama pośrednia z aluminiowego kształtownika C o wysokości 130 mm
Ościeżnica drzwi tylnych z profili aluminiowych z okuciami ze stali nierdzewnej
Drzwi tylne dwuskrzydłowe o grubości 34 mm, ryglowane, z zamkiem na klucz
Punkt oświetlenia wnętrza pod sufitem, z włącznikime w kabinie kierowcy
Oświetlenie zewnętrzne zgodne z wymogami dla dopuszczenia pojazdu do ruchu
Drabinka wysuwana pod drzwiami ułatwiająca wejście
Waga zabudowy ok. 670 kg. Ładowność 740 kg
Konstrukcja
długość gabarytowa 4000 mm, szerokość gabarytowa około 2100 mm, wysokość burt 400mm
słupki przednie i tylne aluminiowe demontowalne
podłoga z blachy 3mm, materiał o podwyższonej wytrzymałości
przednia ściana aluminiowa do wysokości burt (powyżej wstawki ażurowe aluminiowe lub stalowe)
burty 25mm, materiał aluminium anodowane
burty boczne z zawiasami w osi dolnej, burta tylna otwierana w osi dolnej oraz górnej
System hydrauliczny
Wywrot do tyłu oraz na bok
Siłownik wywrotu renomowanego producenta
zestaw hydrauliczny „”powerpack”” sterowany elektrycznie z przewodowego pilota
e-Deliver 9 z unikalnym rozwiązaniem dla służb komunalnych. Idealnie sprawdza się w dużych aglomeracjach z gęstą zabudową.
Model jest liderem w klasie w zakresie komfortu kierowcy i pasażera. W kabinie e-Deliver 9 zachwyca doskonałą wygodą siedzenia i wysoką jakością wykonania. Każdy, kto będzie podróżował Maxusem e-Deliver 9 poczuje się jak w samochodzie osobowym.